Kuyumculuk ve Mücevher Tasarımı bölümünde öğrenim gören öğrencilere Avrupa Birliği destekli projelere nasıl başvuru yapabileceklerini içeren bir sunum gerçekleştirildi.
TR.
Sunumda Erasmus+ Youth Exchange ve Training Course adlı proje türleri (KA 152 ve KA 153) hakkında temel bilgiler verildi. Sunumu gerçekleştiren Arş. Gör. İzzet ZORLU’nun, 5. Erasmus+ projesi olan Bulgaristan/Bansko’daki “DiGi PR 4 NGOs” adlı projenin çıktıları öğrencilere aktarıldı ve projenin yaygın etkisine katkı sağlanmış oldu.
21-29 Nisan 2023 tarihlerinde gerçekleştirilen proje, Provision International adlı organizasyonun ev sahipliğinde düzenlendi. Projeye 8 ülkeden 3’er katılımcı dahil oldu. Eğitim kursunda ele alınan konular çağımızın ihtiyaçlarını karşılar nitelikte olup geleneksel medya ile dijital medya karşılaştırması yapıldı. Etkili ilan, afiş, basın bülteni hazırlama, Podcast oluşturma teknikleri ve son dönemlerde popüler olan ChatGBT ve Midjourney adlı yapay zeka uygulamaları da eğitimin konuları arasındaydı. Başarılı ve başarısız reklam kampanyalarını izleyip, reklam analizi de yapan katılımcılar YouthPass sertifikası alarak ülkelerine döndüler.
ENG. A presentation was given to undergraduate students studying at Mardin Artuklu University Midyat Art and Design Faculty, Jewelry Design Department, on how to apply for European Union-supported projects and how to get admission techniques.The presentation gave basic information about Erasmus+ Youth Exchange and Training Course project types (KA 152 and KA 153).The outputs of the project named “DiGi PR 4 NGOs” in Bulgaria/Bansko, which is the 5th Erasmus+ project of Research Assistant İzzet ZORLU who made the presentation, were transferred to the students and contributed to the widespread impact of the project.The project, which took place on 21-29 April 2023, was hosted by Provision International.3 participants from 8 countries participated in the project.The topics covered in the training course meet the needs of our time, and traditional media and digital media were compared.Effective advertisement, poster, press release preparation, Podcast creation techniques, and artificial intelligence applications called ChatGBT and Midjourney, which have been popular recently, were also among the training subjects.The participants, who watched successful and unsuccessful advertising campaigns and made advertisement analyses, returned to their countries after receiving a YouthPass certificate.