T.C. MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ İDARİ MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
  • /
  • İhaleler
  • /
  • İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI GÖNDER BAYRAĞI ALIMI İŞİ

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI GÖNDER BAYRAĞI ALIMI İŞİ

Son Başvuru Tarihi
  • 26
  • Ekim
    Çarşamba
  • SAAT
    15:00

Üniversitemiz hizmetinde  kullanılmak üzere gönder bayrak  ihtiyacı  4734 sayılı kanunu 22/d bendine  göre satın alınacaktır. İlgili firmaların, Üniversitemiz İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığına söz konusu alım işine ait birim fiyatı içeren teklifi (KDV hariç) 26.10.2022 saat 15:00 tarihine kadar bildirmeleri rica olunur.

 

 

 TEKLİF MEKTUBU İÇİN TIKLAYINIZ

T.C. Mardin Artuklu Üniversitesi Rektörlüğü