Uzaktan eğitim sisteminde yaşadığınız problemleri, destek taleplerinizi, teknik konularla ilgli soru ve görüşleriniz belirtirken teknik sorunları daha iyi anlayıp daha hızlı çözüm geliştirebilmemiz için lütfen şu hususlara dikkat ediniz:
Sorununuzu kısaca açıklayınız.
Sorun yaşadığınızda fiziksel olarak nereden, hangi araçla (bilgisayar, cep telefonu, tablet vb.) bağlanıyor olduğunuzu ve internet bağlantı türünüzü (mobil hat, wi-fi) belirtiniz.
Sorun yaşadığınız dersin, şubenin veya aktivitenin adını belirtiniz.
Sorunu tam olarak ne zaman yaşadığınızı mümkünse saat ve gün vererek belirtiniz.
Anlayışınız için teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz.
ÖYS Destek Talebi Oluşturma
ÖYS Sistemi Üzerinden Destek Talebi Oluşturmak için https://lms.artuklu.edu.tr/Helpdesk sistemine giriş yapıp destek talebi oluşturabilirsiniz.
E-Mail İle Destek Talebi Oluşturma
ÖYS'ye ilgili yardım almak için mauzem@artuklu.edu.tr adresine E-posta ile "Ad Soyad Öğrenci Numarası,Fakülte ve bölüm bilgilerini" yazarak destek talebi oluşturabilirsiniz.
Not: MAUZEM ÖYS Sistemi ve Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı OBS Sisteminde yer alan e-mail adreslerinizin güncelleğini kontrol ediniz ve birimimiz ile kurmuş olduğunuz iletişimde kendi e-mail adresinizi kullanmanız önem arz etmektedir.