T.C. MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA ve ARAŞTIRMA MERKEZİ
  • /
  • GEÇİCİ İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ

T.C. MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ

GEÇİCİ İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ

Geçici bir süreliğine sadece mail üzerinden destek verebileceğiz. Bundan dolayı dahili numaralardan ulaşamayabilirsiniz.

Sadece teknik sorunlar için mauzem@artuklu.edu.tr mail adresine konuyu belirtip sorununuzu detaylı ve anlaşılır bir şekilde bize iletirseniz sizlere yardımcı olmaya çalışacağız.

 

 Uzaktan eğitim sistemi ile ilgili karşılaşabileceğiniz muhtemel sorunlar ve çözüm önerileri.

 

Sorun

Kullanıcı adı ve şifre hatalı mesajı alıyorum.

Çözüm

Öncelikle şunu bilmeniz gerekmektedir.

Canlı Sınıfı kullanmak için gerekenler şunlardır: 

 

Uzaktan eğitim sistemine otomasyon giriş bilgileriniz(Formasyon ve Hazırlık öğrencileri hariç ) ile giriş yapabiliyorsunuz.

 

Bundan dolayı ilk önce giriş bilgilerinizi otomasyondan kontrol ediniz.

 

Yani ilk önce otomasyon sistemine giriş yapınız eğer giriş yapabilirseniz aynı kullanıcı adı ve şifre ile uzaktan eğitim sistemine giriş yapınız.

 

Eğer otomasyona giriş yapamazsanız yeni şifre almak için şifremi unuttum kısmından veya birim öğrenci işlerinizden yeni şifre talep ediniz.

 

Eğer otomasyona giriş yapabiliyor ama uzaktan eğitime giriş yapamıyorsanız bu durumda mauzem@artuklu.edu.tr adersine önceki tüm işlemleri uyguladığınızı ama yinede sisteme giriş yapamadığınızı belirten bir mail atınız.

 

Mailde konu kısmına LMS GİRİŞ SORUNU yazınız. 

 

Detay kısmına da öğrenci numaranızı, şifrenizi ve cep telefonunuzu yazmayı unutmayınız.


Sorun

Sistem giriş yaptım fakat derslerim görünmüyor veya eksik görünüyor

Çözüm

Sistemde sol menüden İletişim Araçları-Yardım Masasından bize ilgili derslerinizi bildiriniz.


Sorun

Canlı ders izlerken ses veya kamera görüntüsü yok.

Çözüm

Eğer derse katılan başka arkadaşlarınızın sesi duyuluyorsa problem sizin cihazdan kaynaklanıyordur.

Bu durumda aşağıdaki adımları takip ediniz.

  1. Sayfanızı yenileyin

  2. Google Chrome geçmişini temizleyin

  3. Sistemden çıkıp tekrar giriniz

  4. En son bun yaptıklarınız çözüm olmazsa  başka bir cihaz da sisteme giriş yapınız.

Eğer hiç kimse ses duymuyorsa eğitmen mikrofonunu açmamıştır. Eğitmenden mikrofonunu açmasını talep ediniz.


Sorun

Dersi seçtikten sonra ders ile ilgili herhangi bir aktivite görünmüyor.

Çözüm

Eğitmeniniz henüz aktivite oluşturmamıştır. Eğitmeniniz  ile irtibata geçiniz. Bunun için dersi seçtikten sonra Sağ tarafta Eğitmeninin ismi görünecektir oradan İletişime Geç butona basarak eğitmeniniz ile iletişime geçebilirsiniz.Sınav,Ödev,Devamsızlık ile ilgili tüm sorularınızıda buradan eğitmeninize sorabilirsiniz

 

T.C. Mardin Artuklu Üniversitesi Rektörlüğü